Бързи и ефективни начини да избегнеш умората

Автор: New Me

10 Февруари 2020

Умората непрекъснато удря много от нас в ежедневието, но малцина намират как да избегнат този спад на енергията. Всичко, което е необходимо, са няколко леки корекции и ще имате повишена и трайна енергия през целия ден. 

Пийте вода

Дехидратацията често е в основата на внезапната и необяснима умора, която ви удря. Вашето тяло се нуждае от хидратация за ефективна функция на нервите и клетките. Без постоянно пиене на вода - обикновена вода - през целия ден, енергийните ви нива неизбежно ще спаднат. Когато тялото ви е дехидратирано, кръвта ви се сгъстява, което прави  работата на сърцето ви по-трудна. Способността на тялото ви да изпълнява основните си функции се отразява и ще се окаже, че удряте енергийно ниско ниво много по-бързо, отколкото очаквате. Уверете се, че имате вода под ръка и на разположение през целия ден и не се заблуждавайте, че кофеиновата ви напитка или еспресото ще я заместят.

Закуската е най-важната храна за деня

Закуската е основна за поддържането на по-добра скорост на храносмилане и непрекъснато снабдяване с енергия през целия ден. Ако прескочите или забавите закуската си твърде дълго, енергията ви ще спадне рано през деня. Закуската не трябва да е огромна, а само питателна. Много от най-полезните закуски отнемат няколко минути, за да се приготвят и хапнат. Зърнените храни, мюсли, киселото мляко, плодовете, ядките и семената са в голямата си част чудесен избор за началото на цял ден. Просто не пропускайте закуската!

Упражнения

Упражненията носят много ползи. Започнете сутринта си с бягане, малко йога или бърза тренировка във фитнеса и вашата енергия и жизненост ще се увеличават ежедневно. Няма по-добър начин да стартирате деня си и да победите умората завинаги. Умът ви работи по-добре с повишени нива на кислород във вашата система, докато активираните невротрансмитери повишават усещането за добра кондиция.

Вземете си почивка

Всеки един от нас може да измисли милион причини да остане буден малко по-дълго, вместо да си ляга по-рано. Качеството и продължителността на вашата почивка обаче са от първостепенно значение за вашите енергийни нива и когнитивни способности.

Националният институт за сърцето, белите дробове и кръвта твърди, че се нуждаем от седем до осем часа сън всяка вечер. За да подпомогнете добрата нощна почивка, вашата спалня трябва да бъде без шум, разсейвания и проектирана да поддържа най-добрия възможен сън, който можете да получите.

Използвайте ефекта на музиката

Няма по-добър подход да се разсъните в средата на деня от малко музика. Звукът влияе дълбоко на нашето осъзнаване - въздействие, което не бива да се пренебрегва. Винаги помнете, че имате възможност да пуснете малко музика, за да поддържате нужната енергия и ум.

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща