Цони от One разкрива: За спорта, диетите и косата с любов

25 Януари 2019

Петък е време за заслужена почивка, както и за малко женски глезотии. А какво по-добро от това да се погрижите за косата си. На помощ ни идва рубриката на нашата приятелка Цони от ONE, за която понякога се чудим дали не крие някакви извънземни способности в себе си. Защото всеки път излизаме по-красиви и още по-секси от салона й за коса и маникюр ONE, а не просто “с нова прическа“. А съветите й за това как сами да поддържаме здрава и красива грива са изпитани във времето и определено много ценни.

След като последния път Цони ни сподели нейтите седем съвета за по-плътна коса, днес тя обръща поглед към допълнителната грижа, която трябва да прилагаме, когато се подложим на диета или ходим на спорт. 

Вече започвате да предвкусвате, че лятото наближава, нали? Слънце, плаж, почивка. Всичко това е супер, но, разбира се, е съчетано и със суетата да покажем добра фигура, особено когато сме само по бански.


И макар сега излишните килца да не си личат под пластовете дрехи, всеки от нас започва да се подготвя за своето „по-добро аз“, което да демонстрира след няколко месеца. Диети, тренировки, здравейте отново!


Докато мислим за мускули и стегнато дупе обаче пропускаме част от визията ни, която далеч не е по-малко значима. В сезон като зимата, в който храната е по-бедна на витамини, диетите се отразяват по много начини. И докато слабеете, косата ви също отслабва, ако не й предоставяте нужното внимание и грижа. 


В по-голямата част от диетите храната е еднотипна, изключваща някои от важните хранителни вещества от менюто, което води до дефицит на определени витамини и минерали. Моят съвет е да приемате витамини за коса и нокти, особено от групата В, за което бях писала предната седмица. Не пропускайте да пиете и по минимум литър и половина вода на ден, а поне веднъж седмично си правете маска за коса


Ако сте фен на спорта, още по-добре! Но! Не прекалявайте с миенето на косата, защото така косъмът ще изтънее. Ако пък я боядисвате, имайте предвид, че обикновено след осмото измиване цветът ви вече ще е бегъл спомен от този, с който сте напуснала салона. Затова съобразете миенето на косата – нека то да бъде след спорт, а не преди. При ненужно премиване косата се наелектризира и няма да можете да й придадете добра форма, а пресушаването на скалпа води до бързо омазняване. 


За тези, които тренират ежедневно, препоръчвам да мият косата си през ден, а между миенетата да използват сух шампоан. 


Плувците, много моля, ползвайте силиконови шапки, защото дезинфектантите във водата се отразяват изтощаващо на косъма и скалпа. Освен това, като допълнителен „бонус“ хлорът може да ви причини лющене на скалпа. 


Запомнете, грижата за постигането на перфектната визия е грижа най-вече към здравето ви. 

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща