Да живеем здравословно: Дневен белтъчен прием

21 Ноември 2017

Напоследък накъдето и да се обърнеш, някой задължително рекламира нова диета, основана на белтъчини. Но независимо от това дали искате да отслабнете, да понапълнеете, или просто да поддържате оптимално тегло, значението на белтъчините е далеч по-съществено за тялото от просто добрия външен вид или натрупването на мускулна маса.

С две думи белтъчините са незаменим макронутриент за човешкия организъм, тъй като ако не постъпват от храната, не могат да се синтезират от мазнини, въглехидрати или други съставки. А тялото ни се нуждае от определено количество белтъчини, за да функционира нормално. Ние сме съвкупност от клетки, над 100 трилиона, за чието постоянно обновяване са необходими белтъчини...

Белтъчините имат най-висок термичен ефект, а освен това ускоряват метаболизма.

Те запазват мускулната маса по време на диета, което означава, че ще се свалят повече килограми от мазнини, а не от мускули. Говоря за познатия йо-йо ефект при нискобелтъчните диети!

Приемът на повече белтъчини създава по-голямо чувство за ситост.

И така увеличеният в разумни граници прием на белтъчини нормализира кръвното налягане и намалява риска от мозъчен инсулт!

Колко белтъчини са ви необходими дневно и кои са на 100 % усвояеми можем да ви изчислим при изготвяне на индивидуален хранителен режим. Ще ви научим как да получите здравословни белтъчини без високи нива на наситени мазнини.

Мога да ви помогна, потърсете ме на 0888 22 11 84 Даниела Данчева.

Вижте още:

Да живеем здравословно: 20 мита за борбата с излишните килограми

Да живеем здравословно: Що е то здравословен начин на живот?

Да живеем здравословно: Защо трябва да отслабна? Трябва!

Да живеем здравословно: Нека да провокираме сами тялото ни да гори мазнини
 

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща