Ръката ти показва колко трябва да ядеш

Автор: New Me

19 Март 2020

Броенето на калории е изтощително и интернет е изпълнен с различни диетични планове, но не всички от тях са ефективни. Плюс това, отнема време и енергия да съберем цялата информация за това какво да ядем и след това да я приложим. Оказва се, че в този случай най-добрият помощник е вашето собствено тяло - или по-точно вашите ръце. Те могат да ви помогнат да измерите размера на порцията, която ви е необходима. Този трик ще бъде достатъчен, за да ви помогне да спазвате здравословна диета и да не наддавате на тегло или да постигнете оптималното.

За мъжете се препоръчва храненето им да не е по-голямо от размера на 2 длани. А за жените се препоръчва храненето им да не е по-голямо от размера на една длан.

Протеини - една длан

Дланта ви може да ви каже колко големи трябва да са вашите протеинови порции. Докато продуктите с високо съдържание на протеини като пилешки гърди, риба, яйца, извара и гръцко кисело мляко са здравословни, те не трябва да се консумират прекалено. Ето защо е добре да вземете само порция с размер на длан.

Въглехидрати - юмрук

Ръката ви ще ви покаже от колко въглехидрати се нуждае тялото ви. Броят на въглехидратите като хляб, зърнени храни, ориз, картофи, киноа или сходни трябва да бъде ограничен до размера на стиснатия ви юмрук. По този начин ще успеете да дадете енергия на тялото си и да не наддавате на тегло.

За мъжете 2 ръце, свити заедно, ще помогнат да разберат точното количество тестени изделия, които трябва да консумират. За жените това е само една ръка.

Сирене - 2 пръста

Сиренето е безспорно вкусно! Въпреки това не е много здравословно да ядете голямо количество от него. Така че една порция, равна на около 2 от пръстите ви, ще бъде достатъчна, за да му се насладите и да не навреди на здравето или фигурата си.

Мазнини - върхът на пръста

Не е необходимо да консумираме много мазнини на ден. Следователно върхът на пръста ви ще посочи приемливо и максимално количество дневни мазнини. Доста удобно!

Плодове и зеленчуци - 2 пълни ръце

Порциите от пресни, замразени или нарязани плодове и зеленчуци трябва да са с размерите на ръцете ви в шепа - 2 за мъже и една за жени. Колкото и да се побере там, наистина! 

Сладки неща - палец нагоре

Сладките вкусотии като бонбони, шоколад, конфитюр или фъстъчено масло са пълни със захар. Те са вкусни със сигурност, но в същото време тялото ви изобщо не се нуждае от големи количества от него. Така че порциите трябва да са малки. Можете да използвате палеца си, за да ги измерите.

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща