Супер ефикасни трикове за добър сън

Автор: New Me

24 Октомври 2019

В днешно време стресът, напрежението и хилядите задачи не позволяват лесно да се отпуснем напълно и да поспим няколко часа наистина качествено. Защото не е толкова важно количеството, колкото качеството на съня. Подготвихме ви няколко тактики, благодарение на които ще можете да си починете пълноценно...

Малка нощна музика

Чрез намирането на перфектния саундтрак преди сън лесно ще се отпуснете. Вариантите са безброй - проливен летен дъжд, щурчета, лека класическа музика. Вместо да гледате филм, който държи ума ви буден, заложете на спокойни мелодии. Внимателно подбрани плейлисти с успокояващи звуци, които насърчават релаксацията, ще ви помогнат лесно и бързо да заспите. 

Подарете си малко време преди лягане

Половин час преди сън дайте покой на очите и ума си. Опитайте да практикувате дихателни упражнения и медитация, позволете на ума си да се успокои от всякакви мисли. Като се съсредоточите върху дъха си, можете да намалите сърдечната си честота и да подготвите тялото си за дълбок сън. Стремете се да не прекарвате времето точно преди сън пред екрата на телефона, компютъра или телевизора, защото синята светлина, излъчвана от тях, ще попречи на спокойния ви сън. 

Изгорете достатъчно енергия през деня

Неизгарянето на достатъчно енергия през деня е често срещан проблем, който може да доведе до безпокойство, когато става въпрос за успокояване през нощта. Освен това, бездействието често може да има обратен ефект и да остави ума ви да "препуска" нощно време. Ежедневните упражнения, независимо дали час във фитнеса или успокояващи разходки, ще помогнат на тялото ви да използва допълнителната енергия, която сте съхранили.

Водете дневник на мечтите

Воденето на дневник за мечти може да бъде много забавно. Записвайте си нещо всяка вечер преди сън. След товай дайте възможност на ума ви да търси решения по време на сън. Ще видите, че ще се събудите с много нови и добри идеи. 

Използвайте етерични масла

Използването на етерични масла за създаване на успокояващи миризми ще вдъхнови сетивата ви и ще ви помогне да се потопите в страната на мечтите. Успокояващият и познат аромат е мощно средство за сън, което можете да използвате за ритуал преди лягане. Смесването на аромат със звук е друг чудесен начин да отпуснете ума си.

Внимателно с хапването

Важно е не само да ядете правилните храни, добавки, витамини и минерали, които поддържат съня, но практикуването на внимателно хранене също ще ви остави да се чувствате удовлетворени и доволни. Здравословното хранене и пиенето на нужното количество вода може да подхранва тялото ви, докато яденето на неправилни видове храна в неправилен момент може да доведе до безсъние.

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща