Сутрешните навици, които забавят метаболизма ни

Автор: New Me

13 Декември 2018

Днес все повече хора вземат решение да започнат да водят здравословен начин на живот и да се отърват от наднорменото тегло. Затова започват да ядат здравословни храни и да правят упражнения ежедневно. Всички знаем, че метаболизмът е много важен, особено за тези, които се борят с наднорменото тегло. Има обаче случаи, когато забавяме метаболизма без да го знаем. Днес имаме важна информация за вас. Ето списък на сутрешните навици, които забавят метаболизма ви и по този начин ви спъват по пътя към мечтаното тяло. 

1.Ставате твърде рано

Много хора обичат да стават рано, тъй като имат повече време за закуска или други неща. Ако обаче се събудите по-рано, за да намалите количеството на съня си, това може да доведе до някои здравословни проблеми, включително и наднорменото тегло. Така че не забравяйте да спите поне 7 часа на ден. 

2. Не пиете достатъчно вода

Добре известен факт е, че хидратацията е ключ към здравето и красотата ни. Водата също така помага да забързате метаболизма си и да изхвърлите токсините от тялото си. Така че се уверете, че пиете 2-3 литра вода на ден. Също така е страхотна идея да пиете чаша топла вода с лимонов сок сутринта на празен стомах.

3. Пропускате закуската

Трябва да знаете, че закуската е най-важното хранене за деня. Тя помага на метаболизма ви да функционира правилно. Като прескочите закуската, вие лишавате тялото си от основния източник на енергия за целия ден. Също така е важно да ядете здравословни храни за закуска, които включват протеини, фибри, здравословни мазнини, различни витамини и други елементи.

4. Закусвате твърде късно

Времето за хапване също е важно за вашия метаболизъм. Трябва да ядете закуската си един час след като се събудите. По този начин ще получите всички необходими предимства и метаболизмът ви ще функционира правилно.

5. Кафени напитки


Говорим за всички онези напитки, които съдържат захар, сметана и подобни неща. Тези видове кафе ви помагат да се събудите и да се почувствате по-добре. Това обаче е лоша идея, особено за онези хора, които искат да поотслабнат.

6. Стрес


Всяка сутрин хиляди хора със ставането попадат в капана на стреса. Някои от тях нямат време за закуска, други не получават достатъчно сън и се чувстват напрегнати от сутринта. Всичко това увеличава нивата на кортизола в тялото ви.Той влияе върху метаболизма ви и води до наднормено тегло. Така че трябва да направите всичко възможно, за да избегнете стреса не само сутрин, но и като цяло.

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща