10 топ трика за перфектна диета (1 част)

Автор: New Me

23 Януари 2020

Постоянно си обещаваме, че от новата година, новата седмица, новия ден ще започнем изтощителни диети, ще тренираме по два часа и ще изглеждаме като моделите от списания. Първо, това нужно ли е? И второ, да оптимизирате теглото си е страхотна идея, защото носи много здравословни ползи със себе си. Но има трикове, които ще превърнат това в начин на живот. Ето ги и тях...

Забравете диетите 

Сериозно.Това е може би най-важният елемент в този списък. От този момент изтрийте всички диети от живота си. Няма повече кето, няма повече палео, няма повече веганизъм, няма повече вегетарианство, няма повече изисление на калории.  Всеки път, когато отидете на диета, статистически натрупвате килограми заради усилието. Защо това се случва? Физиологично причината е, че диетите са склонни да ограничават нужните ви хранителни вещества, а тялото ви натрупва хранителни вещества, когато диетата ви се провали. И психологически се проваляме, защото диетата ви нарежда да не имате нещо, което наистина искате. Когато диетата приключи, целият ви ум и тяло започват да работят срещу вас. Вместо това просто трябва да се придържате към навик да се храните здравословно без жестоки ограничения. 

Забравете упражненията

Изхвърлете фитнеса и внесете упражненията в ежедневието си като част от живота: ходете до магазина за мляко, паркирайте по-далеч от вратата на офиса, танцувайте в кухнята си, докато готвите, качвайте се по стълбите. С остаряването наистина е важно да сте по-пъргави и гъвкави. Съсредоточете се върху това, а не в един час ходене на пътечката във фитнеса.Ако погледнете обективно, този цикъл „фитнес зала> салата“ е форма на доброволно изтезание.

Яжте три пъти на ден


Това е общоприета мъдрост и логично следва от отхвърлянето на 6+ хранения на ден. Яжте три хранения на ден. Яжте закуска, обяд и вечеря и яжте добре при всяко хранене. По принцип здравият разум казва да има едно обилно хранене и две по-малки хранения на ден. За повечето от нас това изглежда като малка закуска, умерен обяд и голяма вечеря. Някои европейски държави се  придължат към основното си хранене в обедно време.Опитайте се поне един ден седмично да изключвате месото от менюто си.

Не правете малки закуски


Това е доста очевидно, нали? Похапването в почти всички случаи е свързано с преминаване на времето или облекчаване на скуката. Зает човек не яде междинни закуски по няколко пъти на ден. Изключение се прави при хора, които наистина прекарват доста време във фитнеса. Но нали преди малко точно това говорихме? Ноа първо време, ако вече имате навик за междинни хапвания, залагайте на шепа ядки или плод. Поне да сте сигурни, че зареждате организма си с полезни вещества и в никакъв случай не залагайте на чипс с кола. Наистина не е никак добър вариант.

Придържайте се към естественото


Опитайте се да поддържате храната естествена. Направете един експеримент - опитайте се една седмица да се храните само със свежи продукти. За целта избягвайте рафтовете с пакетирани неща в магазините. Бонус, ще спестите доста торбички и опаковки, а оттам и ще помогнете с битката с боклуците в света.

Очаквайте втора част с триковете, които ни помагат да постигнем перфектната диета
 

* Този текст не може да бъде препечатван и копиран в други медии без изричното разрешение нa редакцията на Newme.bg
Предишна Следваща